Mudelismifoorum Mudelismifoorum
forum.pistik.com
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

Ivari uus L-39
Mine lehele 1, 2  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Üldine arutelu
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
tarts



Liitunud: 14 Sept 2006
Postitusi: 820
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Sept 30, 2012 19:57    Teema: Ivari uus L-39 Vasta viitega

Sain siis sellise asja endale kokkupanemiseks. Võttis küll kaua aega aga valmis ta sai. Juba kevadest saati nokitsesin.
Siin on natuke ehitusprotsessist pilte ka:
http://gallery.pistik.com/view_album.php?set_albumName=Feibao-L39

Pole seda tüüpi lennukit ennem kokku pannud, seetõttu võttis ka kauem aega ehk. Praeguse seisuga veel tasakaalustada
vaja ja raadios mudel teha. Kohe panen veel pilte juurde valmis isendist.

Lennuk ise parajalt pirakas (150x190 cm) ja raske, ei kujuta küll ette kuidas selline asi rattad maast lahti saab Very Happy
Telikud käivad nii üles kui alla pneumaatiliselt. Peatelikul õhk pidurid. Telikuluugid panime käima servodega ja servoaeglustaja
on vahel, teliku liigutamiseks ka pulseeriv klapp, mis peaks liikumist sujuvamaks tegema.

Pardal on kokku 4 akut ja 10 servot, vastuvõtja kõik pesad on täis Very Happy
_________________
- Jotejaamad & Toiteplokid parima hinnaga


Viimati muutis seda tarts (Püh Sept 30, 2012 20:21). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
tarts



Liitunud: 14 Sept 2006
Postitusi: 820
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Sept 30, 2012 20:19    Teema: Vasta viitega




_________________
- Jotejaamad & Toiteplokid parima hinnaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
ufo



Liitunud: 3 Jan 2011
Postitusi: 1121
Asukoht: Eesti,Panga

PostitusPostitatud: Püh Sept 30, 2012 20:21    Teema: Vasta viitega

Palju selline kaalub ka siis ?
Aega võttis aga asja sai,Muidu Vägev +1 Very Happy
_________________
Eco Expert
Ecp Expert-Mini
FSR-V 3.5cc
HK 450
Tgy 9x frsky
250 klassi Racer
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Climatix



Liitunud: 16 Okt 2011
Postitusi: 286

PostitusPostitatud: Püh Sept 30, 2012 20:31    Teema: Vasta viitega

Päris lahe masin Very Happy
Mitu kanalit selline isend vajab?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
tarts



Liitunud: 14 Sept 2006
Postitusi: 820
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Sept 30, 2012 20:34    Teema: Vasta viitega

Tegin kiire kaalumise. 7,7 kg Confused
_________________
- Jotejaamad & Toiteplokid parima hinnaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
tarts



Liitunud: 14 Sept 2006
Postitusi: 820
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Sept 30, 2012 20:36    Teema: Vasta viitega

Climatix kirjutas:
Päris lahe masin Very Happy
Mitu kanalit selline isend vajab?


vastuvõtjal on 12 kanalit, ja kõik on kasutuses.
_________________
- Jotejaamad & Toiteplokid parima hinnaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
Marek



Liitunud: 26 Juuli 2005
Postitusi: 2909

PostitusPostitatud: Püh Sept 30, 2012 20:38    Teema: Vasta viitega

Vägev! Kõik tundub väga hästi läbi mõeldud olevat. Sellise projektiga pool aastat jännata töö ja elu kõrvalt on ju normaalne aeg. Ei jõua ära oodata selle esmalendu. Kes küll julgeb seda teha? Tubli töö Tarts! Ivar kindlasti juba kihutab Tartust lennukile järgi Smile
_________________
Mudelite kroonika
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
aviaator



Liitunud: 10 Sept 2010
Postitusi: 398
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh Sept 30, 2012 20:48    Teema: vägev Vasta viitega

Nägin seda lennukit veel kokkupanemata Ivari töö juures kapi peal eelmine aasta, tõesti muljetavaldav eksemplar.

Ivar on ka vahepeal ilusti reaktiividega lendama õppinud ja kõvasti harjutanud.

Hoiame pöialt et kõik sujuks hästi Very Happy

Aivar
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
urmas25



Liitunud: 2 Jan 2008
Postitusi: 92
Asukoht: pärnu

PostitusPostitatud: Püh Sept 30, 2012 20:58    Teema: Vasta viitega

Kõhu arvelt ilmselt kõvasti kokku hoitud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
prosper



Liitunud: 11 Mai 2009
Postitusi: 1621
Asukoht: Hiiumaa

PostitusPostitatud: Püh Sept 30, 2012 21:17    Teema: Vasta viitega

Selle lennuki kõht(loe kere) on küll värki täis ja vaevalt,et see nii näljane ka on Smile Kui palju kütet peale võtab ja kaua sellega lennata saab?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
ik



Liitunud: 30 Juuni 2009
Postitusi: 478
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh Sept 30, 2012 21:25    Teema: Vasta viitega

2L on tal paak, P60 turbiiniga üle 5 min alguses ei julgeks..
VT80 mis mul sprindi peal on peaks 8-10 min reaalne olema.
_________________
P28A- FPV
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
urmas25



Liitunud: 2 Jan 2008
Postitusi: 92
Asukoht: pärnu

PostitusPostitatud: Esm Okt 01, 2012 10:03    Teema: Vasta viitega

Sellise lennuk ilmselt maksab ka miskit.

Viimati muutis seda urmas25 (Esm Okt 01, 2012 11:48). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
titan



Liitunud: 15 Mai 2009
Postitusi: 981

PostitusPostitatud: Esm Okt 01, 2012 10:07    Teema: Vasta viitega

See on ala, kus eriti valjuhäälselt rahast ei räägita. Wink
_________________
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
MihkelP



Liitunud: 6 Mai 2009
Postitusi: 384
Asukoht: Mustamäe/Saue

PostitusPostitatud: Esm Okt 01, 2012 16:32    Teema: Vasta viitega

Azzaaaa, kui iluuz apastraat. Ega pole teada, millal ja kus esitluslend tuleb?

tarts kirjutas:
Lennuk ise parajalt pirakas (150x190 cm) ja raske, ei kujuta küll ette kuidas selline asi rattad maast lahti saab Very Happy
Telikud käivad nii üles kui alla pneumaatiliselt. Peatelikul õhk pidurid. Telikuluugid panime käima servodega ja servoaeglustaja
on vahel, teliku liigutamiseks ka pulseeriv klapp, mis peaks liikumist sujuvamaks tegema.

Pardal on kokku 4 akut ja 10 servot, vastuvõtja kõik pesad on täis Very Happy

Küll ta üles läheb aga kas ta alla ka saab? Kas telikud on piisava tugevusvaruga, et maandumisel sellele massile vastu panna?
Juutuubist paistis, et paljudel rasketel koopiamudelitel on telikud või nende kinnitused nõrgad, mis maandumisel võivad järgi anda.
_________________
Outrage 550 CF PRO
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ik



Liitunud: 30 Juuni 2009
Postitusi: 478
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm Okt 01, 2012 16:42    Teema: Vasta viitega

Sellega on nii,et eelmina aasta olid mu Nano telikud ka jube sitad- üle ühe maandumise kõverad.
Imelik on see,et see aasta käravad samad telikud mitu kilo raskema Sprindi all väga hästi. Very Happy
Üldiselt on konkreetne L-39 veel suhteliselt kerge, rcuniverses on küllaga ka 22-23naelaseid isendeid,ehk siis kuni 3 kilo raskemaid.

Mis esmalendu puutub,siis tuleb lennuk kõigepealt koju tuua ja puldiga sõbraks teha.. pakun,et enne järgmist nädalavahetust küll ei jõua.
_________________
P28A- FPV
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
tarts



Liitunud: 14 Sept 2006
Postitusi: 820
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Okt 01, 2012 18:29    Teema: Vasta viitega

ik kirjutas:

Imelik on see,et see aasta käravad samad telikud mitu kilo raskema Sprindi all väga hästi. Very Happy


Äkki oled maanumisel niipalju osavamaks saanud Very Happy

Telikud ise tunduvad küll päris jäigad. Vedrud võiksid olla veidi kõvemad. Ma pakun, et isegi pehme maanumise korral käivad need põhjas ära.

Miks tavaliselt sellistel koopiamudelitel telikud all ei püsi on kehv lukustusüsteem. Loodetavasti aitab pidev õhu surve telikud omal kohal hoida.
_________________
- Jotejaamad & Toiteplokid parima hinnaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
Sven



Liitunud: 27 Aug 2011
Postitusi: 275
Asukoht: Tar2

PostitusPostitatud: Esm Okt 01, 2012 18:36    Teema: Vasta viitega

Korralik töö Tarts, edu esmalennuks Ivar ja anna ikka teada, kui esmalend toimub, katsun kohal olla:)

P60 max tõuge on ca 59N või siis 5.9kg, peaks piisama küll, päris püstloodis muidugi üles ei lähe:)

Sven
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Ropka



Liitunud: 12 Juuni 2006
Postitusi: 1444
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Okt 01, 2012 19:56    Teema: Vasta viitega

meie taevas siis kolmas L-39 Wink

ilus projekt
_________________
kogun vanu vene lennukimootoreid
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
pohjakas



Liitunud: 16 Märts 2012
Postitusi: 249
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Okt 01, 2012 20:01    Teema: Vasta viitega

siuksest võib juba unistada Smile ilus masin!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
urmas25



Liitunud: 2 Jan 2008
Postitusi: 92
Asukoht: pärnu

PostitusPostitatud: Esm Okt 01, 2012 22:01    Teema: Vasta viitega

Aga sellise lennuki lennutamiseks peab olema ilmselt tohutult lennutunde erinevatel lennukitel ja muidugi simulaator.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Marek



Liitunud: 26 Juuli 2005
Postitusi: 2909

PostitusPostitatud: Teis Okt 02, 2012 8:58    Teema: Vasta viitega

7,7 kg + kütus 1,5 kg ja lükkab 5.9 kg....kas kellelgi on taolise suhtega kogemust? Arvestades ka tiiva mõõtmeid. Profiil tal väga paks ei olnud ja vist oli sümmeetriline.
Eks ta hoo ikka sisse saab ja õhku tõuseb aga kui on vaja kõrgust koguda, siis see toimub vist aeglaselt.
Sprindi samad näitajad olid kindlasti paremad...
_________________
Mudelite kroonika
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
tulnuk



Liitunud: 1 Aug 2005
Postitusi: 539
Asukoht: tartu

PostitusPostitatud: Teis Okt 02, 2012 11:39    Teema: Vasta viitega

Õnnitlen vägeva mudeli puhul

Tunduvalt alla 1:1 suhtega on reaktiivid lennanud pea 60 aastat - püsivad õhus küll.

Võrdluseks on originaal L39 on vaid umbes 1:0,4 kaalu/tõukejõu suhtega.
Maast lahtisaamine ei tohiks olla probleemiks. Kui rattad õhus ja kiirus juba kasvamas, tuleb appi ka inerts, mis selliste kiiruste ja masside juures vägagi arvestatav on - vajadusel kõrgemale tõusmine peaks üsna probleemideta kulgema


Olulisem on pinnakoormatus ja profiili omadused. Maandumisel võib ohuks kujuneda ka stapi jäämine tiiva varju.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Marek



Liitunud: 26 Juuli 2005
Postitusi: 2909

PostitusPostitatud: Teis Okt 02, 2012 12:56    Teema: Vasta viitega

päris lennukit ja mudelit nii päris võrrelda ei saa siiski. Mudelil peavad näitajad olema sama lennukimudeli puhul tunduvalt paremad.
_________________
Mudelite kroonika
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ik



Liitunud: 30 Juuni 2009
Postitusi: 478
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis Okt 02, 2012 13:25    Teema: Vasta viitega

Juutuubis lendavad föönidega päris kepsakalt, P60st on neil ikka vähem tõmmet.
Tegin loomkatse sprindiga,keerasin turbiini 6 kilo peale, õhus küll suurt vahet polnud, hoojooks võibolla oli pisut aeglasem,aga täna oli ristituul ka.
_________________
P28A- FPV
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Marek



Liitunud: 26 Juuli 2005
Postitusi: 2909

PostitusPostitatud: Teis Okt 02, 2012 21:12    Teema: Vasta viitega

Sama mootor. Ei tea kas kaal on antud tühjalt või kütusega videos: http://www.youtube.com/watch?v=N5373yEkh8c
_________________
Mudelite kroonika
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
andi



Liitunud: 23 Aug 2010
Postitusi: 140
Asukoht: Harjumaa, Järvamaa

PostitusPostitatud: Teis Okt 02, 2012 22:54    Teema: Vasta viitega

Marek kirjutas:
päris lennukit ja mudelit nii päris võrrelda ei saa siiski. Mudelil peavad näitajad olema sama lennukimudeli puhul tunduvalt paremad.
Aga miks? Mitte, et päris L-39 jõu/kaalu suhe midagi head oleks aga nii üleüldiselt...
_________________
Raadiod: 35MHz kanal 61 ja 63
2,4GHz DSM2/DSMX
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ik



Liitunud: 30 Juuni 2009
Postitusi: 478
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm Okt 03, 2012 9:00    Teema: Vasta viitega

Põhiprobleem on selles,et kui lennuk on näiteks 1:6 koopia,siis õhk on sama mis suurel, mitte 6x tihedam, mistõttu peab mudel liikuma suhteliselt palju kiiremini-
kui päris L-39 varisemiskiirus on u 170km/h ja maksimum 750, siis mudeli vastavad numbrid võiks olla u 70km/h ja 200.
_________________
P28A- FPV
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Kuno



Liitunud: 11 Apr 2006
Postitusi: 1418
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Kolm Okt 03, 2012 13:32    Teema: Vasta viitega

70km/h on päris karm... Confused Maandumine saab tõsine ettevõtmine olema,ehk vaja pikka siledat rada.Millal siis esmalend toimuma saab Idea
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kuno



Liitunud: 11 Apr 2006
Postitusi: 1418
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Kolm Okt 03, 2012 13:48    Teema: Vasta viitega

Tsiteerin::
Aga miks? Mitte, et päris L-39 jõu/kaalu suhe midagi head oleks aga nii üleüldiselt...
alla ühe jõu/kaalu suhte puhul on raskem startida - maanduda,varisemiskiiruse juures puuduliku tõmbe puhul kipub juhitavus kaduma - eksimused võimenduvad ja püsivus kaob :cry:Lennus võib kõrgustüüriga liialdades sattuda kontrollimatusse pöörisesse,mis lõpeb maaga kokkupuutega Evil or Very Mad .Vähem ohtlik on olukord siis,kui lennuk on ülatiivaline, suure v-kujuga tiibadega ja väikese pinnakoormatusega.Sihukesed ohud siis vähese staatilise tõmbe puhul
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ik



Liitunud: 30 Juuni 2009
Postitusi: 478
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm Okt 03, 2012 15:28    Teema: Vasta viitega

Kuno kirjutas:
70km/h on päris karm... Confused Maandumine saab tõsine ettevõtmine olema,ehk vaja pikka siledat rada.Millal siis esmalend toimuma saab Idea


optimistlikult vaadates ehk järgmise nädala lõpus võiks proovida, kui ilm lubab Smile
_________________
P28A- FPV
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Üldine arutelu Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele 1, 2  Järgmine
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group