Mudelismifoorum Mudelismifoorum
forum.pistik.com
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

RC Hõljuk MAX FORCE XRT-617
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Üldine arutelu veesõidukitest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Reede Juuni 01, 2012 0:25    Teema: Vasta viitega

priitom kirjutas:
varustaja kirjutas:
Täna tellisin saksast uue tõstemootori (EDF komplekt)
Andmed: EDF / Impeller Set ADF64-28M - 4500kv - 651 W - 50A -740 g


See neelab mõnuga akut, aga samas pole vaja täisgaasiga lasta puhuda. Kui kasutad kahte eraldi akut, siis pole hullu, aga kui kasutad terve masina jaoks ühte akut vea parajalt jämedad juhtmed ja kasuta 4mm kullatud bulleteid. Võib õrnalt üle koormata.
Kui kasutad väga räigeid akusid, siis ei tohiks probleeme tekkidagi, aga ma kahtlustan, et su aku(d) on max 35C-d?

Muidu on arukas lüke, kuigi video järgi vaadates ei ütleks, et õhust puudu jääb Smile

Mu enda masinal on kah kaheksa labaga fan, mis on mul ise komplekteeritud. Hetkel vajab välise kesta paigaldamist ja aega selle jaoks pole.


Sellele EDFile tuleb aku max 50c. Ja mõlemad mootorid on eraldi akude pealt lisaks on vastuvõtjale veel eraldi lipo! Peaks jaguma küll. Selle Efi tellisin eelkõige hääle pärast Very Happy
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede Juuni 01, 2012 4:21    Teema: Vasta viitega

Tsiteerin::

Sellele EDFile tuleb aku max 50c. Ja mõlemad mootorid on eraldi akude pealt lisaks on vastuvõtjale veel eraldi lipo! Peaks jaguma küll. Selle Efi tellisin eelkõige hääle pärast Very Happy


Nüüd teed küll nalja... hääle pärast?? Very Happy
See on rohkem ikka efektiivsuse saavutamiseks. Kasutad siis kolme akut.., aga ma ei saa kohe kuidagi aru, mille jaoks sa seda rakett-hõljukit kasutama hakkad? Surprised
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Reede Juuni 01, 2012 4:31    Teema: Vasta viitega

priitom kirjutas:
Tsiteerin::

Sellele EDFile tuleb aku max 50c. Ja mõlemad mootorid on eraldi akude pealt lisaks on vastuvõtjale veel eraldi lipo! Peaks jaguma küll. Selle Efi tellisin eelkõige hääle pärast Very Happy


Nüüd teed küll nalja... hääle pärast?? Very Happy
See on rohkem ikka efektiivsuse saavutamiseks. Kasutad siis kolme akut.., aga ma ei saa kohe kuidagi aru, mille jaoks sa seda rakett-hõljukit kasutama hakkad? Surprised


Nali naljaks Very Happy ikka sellepärast jah, et ei peaks täisgaasiga koguaeg pinistama! Ümberehituse käigus tuleb raskust ka juurde ja seda see EDF kompenseeribki! Võimu olgu pigem üle kui puudu! Kasutama hakkan igapäevaselt tööl käimiseks Very Happy
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Nelj Juuni 07, 2012 22:06    Teema: Vasta viitega

UUenduskuuri läbi teinud kere peale pahteldamist ja enne värvimist!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Püh Juuni 10, 2012 15:20    Teema: Vasta viitega

Masin valmis!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Püh Juuni 10, 2012 20:12    Teema: Vasta viitega

Isegi krobelise kruusa, käbide ja männiokaste peal liigub! Asfaldil pole veel proovinud. Originaal propeller 7x5 APC lendas katsetuse käigus tükkideks seega videod on tehtud varu propiga 5.5x4.5 APC mis jääb natsa väikseks sellisele suurele masinale
Veepeal tegin ka tiiru aga väike prop +tuul= vaevaline sõit
kruusa sõit
http://www.youtube.com/watch?v=P3IqesA-2IU

vee peal
[url] http://www.youtube.com/watch?v=R-qbsknEn4s[/url]
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm Juuni 11, 2012 3:18    Teema: Vasta viitega

varustaja kirjutas:
Isegi krobelise kruusa, käbide ja männiokaste peal liigub! Asfaldil pole veel proovinud. Originaal propeller 7x5 APC lendas katsetuse käigus tükkideks seega videod on tehtud varu propiga 5.5x4.5 APC mis jääb natsa väikseks sellisele suurele masinale
Veepeal tegin ka tiiru aga väike prop +tuul= vaevaline sõit
kruusa sõit
http://www.youtube.com/watch?v=P3IqesA-2IU
vee peal
[url] http://www.youtube.com/watch?v=R-qbsknEn4s[/url]


Hea vaadata kohe sellist suure skaala hõljukit. Ilu- ja disainiravi andis kindlasti palju juurde, aga video peal tundub jah liiga lahja. Aeglane sellise monstrumi kohta. Palju kogu kupatuse kogukaal on? Kaua ühe akutäiega sõita kannatab?

Asi on ilmselt propelleris tõepoolest. Või kontrolli ega sa propi valesti peale ei pannud.

Vägev! Cool
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Esm Juuni 11, 2012 6:44    Teema: Vasta viitega

priitom kirjutas:
varustaja kirjutas:
Isegi krobelise kruusa, käbide ja männiokaste peal liigub! Asfaldil pole veel proovinud. Originaal propeller 7x5 APC lendas katsetuse käigus tükkideks seega videod on tehtud varu propiga 5.5x4.5 APC mis jääb natsa väikseks sellisele suurele masinale
Veepeal tegin ka tiiru aga väike prop +tuul= vaevaline sõit
kruusa sõit
http://www.youtube.com/watch?v=P3IqesA-2IU
vee peal
[url] http://www.youtube.com/watch?v=R-qbsknEn4s[/url]


Hea vaadata kohe sellist suure skaala hõljukit. Ilu- ja disainiravi andis kindlasti palju juurde, aga video peal tundub jah liiga lahja. Aeglane sellise monstrumi kohta. Palju kogu kupatuse kogukaal on? Kaua ühe akutäiega sõita kannatab?

Asi on ilmselt propelleris tõepoolest. Või kontrolli ega sa propi valesti peale ei pannud.

Vägev! Cool


Kogukaal on umbes 2.5kg -3kg see sõit tundub video peal aeglasem kui tegelikult on, jooksma peab kui järgi tahad jõuda. Arvatavasti asfaldi peal teeb hullu sõitu. Raskust võib peale laduda ikka väga palju see võimas EDF annab ikka niipalju tõstejõudu, et masinat naljalt käega vastu maad ei vajuta.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sven



Liitunud: 27 Aug 2011
Postitusi: 278
Asukoht: Tar2

PostitusPostitatud: Esm Juuni 11, 2012 22:30    Teema: Vasta viitega

Tubli töö veelkord. Smile
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Teis Juuni 12, 2012 12:35    Teema: Vasta viitega

Tegin tõstejõu katsetuse 10 kiloga ja ilma pingutseta sõidab sellise koormaga! Panin peale 2x5kg hantlid.
http://www.youtube.com/watch?v=72qR4KLnQ-Q&feature=youtu.be
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Püh Juuni 17, 2012 11:35    Teema: Vasta viitega

Praeguseks hetkeks on kõik tõukemootorid läbi küpsenud Very Happy
See outrunneri ja propellerikombo ei õigusta ennast sellise masina puhul. Tolm tapab ära need mootorid. Peab panema mingi 1000w+ inrunneri ja suure EDF-i siis saab asjast asja!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm Juuni 18, 2012 22:02    Teema: Vasta viitega

Ega neid EDF-e väga suuri ju ei toodeta. Ja kui tehaksegi, siis on need tohutu kallid. Confused

Üldiselt toimub sul miskit kahtlast. Mina küll ei usu, et tolm ära tapab. Pigem on propeller liiga väikse läbimõõduga antud mootorite jaoks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Teis Juuni 19, 2012 11:31    Teema: Vasta viitega

priitom kirjutas:
Ega neid EDF-e väga suuri ju ei toodeta. Ja kui tehaksegi, siis on need tohutu kallid. Confused

Üldiselt toimub sul miskit kahtlast. Mina küll ei usu, et tolm ära tapab. Pigem on propeller liiga väikse läbimõõduga antud mootorite jaoks.


Propeller pigem liiga suur! 8x6 kõrvetas kaks mootorit ära! Vaatasin ebayst saab 200$ 90mm EDF tõukejõuga 4,9 kg ja 22.2 voldi pealt
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis Juuni 19, 2012 16:30    Teema: Vasta viitega

varustaja kirjutas:
priitom kirjutas:
Ega neid EDF-e väga suuri ju ei toodeta. Ja kui tehaksegi, siis on need tohutu kallid. Confused

Üldiselt toimub sul miskit kahtlast. Mina küll ei usu, et tolm ära tapab. Pigem on propeller liiga väikse läbimõõduga antud mootorite jaoks.


Propeller pigem liiga suur! 8x6 kõrvetas kaks mootorit ära! Vaatasin ebayst saab 200$ 90mm EDF tõukejõuga 4,9 kg ja 22.2 voldi pealt


Need mootorid ajavad ju originaalis ringi kopterite labasid.. see on suur. Rolling Eyes
5kg tõukejõudu pole paha, aga sellega jääb su hõljuk ikkagi kohaltvõtul üsna uimane.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Teis Juuni 19, 2012 21:57    Teema: Vasta viitega

priitom kirjutas:
varustaja kirjutas:
priitom kirjutas:
Ega neid EDF-e väga suuri ju ei toodeta. Ja kui tehaksegi, siis on need tohutu kallid. Confused

Üldiselt toimub sul miskit kahtlast. Mina küll ei usu, et tolm ära tapab. Pigem on propeller liiga väikse läbimõõduga antud mootorite jaoks.


Propeller pigem liiga suur! 8x6 kõrvetas kaks mootorit ära! Vaatasin ebayst saab 200$ 90mm EDF tõukejõuga 4,9 kg ja 22.2 voldi pealt


Need mootorid ajavad ju originaalis ringi kopterite labasid.. see on suur. Rolling Eyes
5kg tõukejõudu pole paha, aga sellega jääb su hõljuk ikkagi kohaltvõtul üsna uimane.


Helikopteri labasi ajavad nad ringi läbi ülekande hammasratastega, see teeb asja lihtsaks. Ja 90mm 1300w edf-iga ei jää päris kindlasti kohaltvõtt uimaseks. Nähes mida see peaaegu 800w edf teeb oma õhusurvega ei ole mul kahtlustki.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Nelj Juuni 21, 2012 21:26    Teema: Vasta viitega

Murran pead, kas äkki panna tõukemootoriks hoopis nitromootor
Question
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
lauri
Administrator


Liitunud: 20 Juuli 2005
Postitusi: 3055
Asukoht: Tallinn, Estonia

PostitusPostitatud: Nelj Juuni 21, 2012 21:27    Teema: Vasta viitega

Miks küll?! Elektriga saad kordades rohkem võimsust. Ja pakun, et su sõiduriist ei kestaks nitromootori käivitamistki ära. Pole mitte mingit pointi selles suunas mõelda.
_________________
Lauri Laidna - www.pistik.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Nelj Juuni 21, 2012 22:01    Teema: Vasta viitega

lauri kirjutas:
Miks küll?! Elektriga saad kordades rohkem võimsust. Ja pakun, et su sõiduriist ei kestaks nitromootori käivitamistki ära. Pole mitte mingit pointi selles suunas mõelda.


Miks ei peaks käivitamistki ära kannatama? Vibratsiooni pärast?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
lauri
Administrator


Liitunud: 20 Juuli 2005
Postitusi: 3055
Asukoht: Tallinn, Estonia

PostitusPostitatud: Reede Juuni 22, 2012 0:12    Teema: Vasta viitega

http://www.youtube.com/watch?v=ZrpSbd5OVJU#t=3m5s (suvaline video, mis ette jäi)

+ seisepõlemismootoriga ei saa sa kunagi paigale jääda, koguaeg on "vedu taga" ju
_________________
Lauri Laidna - www.pistik.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede Juuni 22, 2012 3:19    Teema: Vasta viitega

Nitromootor kaalub ju kordades rohkem, kui BL + ESC. Aku kaalu võib võrdsustada kütusepaagiga.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Reede Juuni 22, 2012 3:28    Teema: Vasta viitega

priitom kirjutas:
Nitromootor kaalub ju kordades rohkem, kui BL + ESC. Aku kaalu võib võrdsustada kütusepaagiga.


Nagu sa mu videost võisid näha, siis kaal pole probleemiks Wink
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Reede Juuni 22, 2012 3:32    Teema: Vasta viitega

lauri kirjutas:
http://www.youtube.com/watch?v=ZrpSbd5OVJU#t=3m5s (suvaline video, mis ette jäi)

+ seisepõlemismootoriga ei saa sa kunagi paigale jääda, koguaeg on "vedu taga" ju


Nitro jääb ära Smile
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
primaat



Liitunud: 22 Dets 2007
Postitusi: 414
Asukoht: võrumaa

PostitusPostitatud: Reede Juuni 22, 2012 10:13    Teema: Vasta viitega

Kaal pole probleemiks! Very Happy Hakkad siis hõljukiga poes käima või puid tuppa vedama?Ära solvu aga huvitaks miks peab kandejõudu nõnna palju olema? Üldiselt on nii et suurtel hõljukitel,millele ikki ise ka saab peale istuda,on tõukemootor ikka palju võimsam kui padja mootor.Suurte all ma mõtlen just hobisõidukeid mitte mingeid paarkümnetonniseid sõjaväe omasi.Uuem trend on muidugi ühe mootoriga ja tagurpidikäiguga. Suuremat padja mootorit on tarvis sellisel juhul kui jubka(ma ei oska seda riidest toru seal allääres kuidagi eesti keeles nimetada)moodustatakse õhujugadega........ja kohapeal seistes kui padja mootor töötab ei pea hõljuh maast lahti olema sest liikudes ta tõuseb maapimmast kõrgemmale.Näiteks kui padja mootor tõstab masina kohal seistes 2cm,siis liikudes on hõljuk maapinnast 3-3,5 cm maapinnast kõrgemal.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Reede Juuni 22, 2012 17:13    Teema: Vasta viitega

primaat kirjutas:
Kaal pole probleemiks! Very Happy Hakkad siis hõljukiga poes käima või puid tuppa vedama?Ära solvu aga huvitaks miks peab kandejõudu nõnna palju olema? Üldiselt on nii et suurtel hõljukitel,millele ikki ise ka saab peale istuda,on tõukemootor ikka palju võimsam kui padja mootor.Suurte all ma mõtlen just hobisõidukeid mitte mingeid paarkümnetonniseid sõjaväe omasi.Uuem trend on muidugi ühe mootoriga ja tagurpidikäiguga. Suuremat padja mootorit on tarvis sellisel juhul kui jubka(ma ei oska seda riidest toru seal allääres kuidagi eesti keeles nimetada)moodustatakse õhujugadega........ja kohapeal seistes kui padja mootor töötab ei pea hõljuh maast lahti olema sest liikudes ta tõuseb maapimmast kõrgemmale.Näiteks kui padja mootor tõstab masina kohal seistes 2cm,siis liikudes on hõljuk maapinnast 3-3,5 cm maapinnast kõrgemal.


Kandejõudu on selleks, et juhuks kui peaksin tahtma näiteks raskemaid akusid peale panna. Igaljuhul sain enamvähem aru mida sa üritasid seletada, kuid midagi uut sealt teada ei saanud. Järgmine projekt ongi mul päris hõljuk UH-10F Entry Level jooniste järgi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup Juuni 23, 2012 2:02    Teema: Vasta viitega

varustaja kirjutas:
primaat kirjutas:
Kaal pole probleemiks! Very Happy Hakkad siis hõljukiga poes käima või puid tuppa vedama?Ära solvu aga huvitaks miks peab kandejõudu nõnna palju olema? Üldiselt on nii et suurtel hõljukitel,.


Kandejõudu on selleks, et juhuks kui peaksin tahtma näiteks raskemaid akusid peale panna. Igaljuhul sain enamvähem aru mida sa üritasid seletada, kuid midagi uut sealt teada ei saanud. Järgmine projekt ongi mul päris hõljuk UH-10F Entry Level jooniste järgi.


... need nö "päris hõljukid" ehk 1:1 koopiad on üldjuhul alati kõik tohutult uimased ja just seetõttu, et realistliku välimuse hind ongi KAAL Rolling Eyes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Püh Juuni 24, 2012 20:42    Teema: Vasta viitega

Otsustasin 90MM EDF-i kasuks. Tellisin ära EDF koos esc-ga. Väheke tehnilist juttu:

Main Specification:

Weight:103g [3.63oz.]

Propeller Qty:5-Blade

Maximum Temperature Limit: 170ºC

Motor Shaft Diamete:5.0mm

Motor Diameter:35mm

About Motor B3553-1750KV:

Item No.: F90131

Main Specification:

No.Of cells: 6S(22.2V)

Shaft diameter: 5.0mm

Weight: 202g(7.12oz.)

RPM/V:1750

Output Power :1500w

Max Current(<60s): 63A

Thrust: 2800g(98.77oz.)

Recommended model weight: 1600-2400g

Recommended model fans: ∮90mm Fans

About ESC:

85A ESC with 5A swithch mode BEC
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh Juuni 24, 2012 23:17    Teema: Vasta viitega

Päris kobe, aga kas sa hakkad seda siis tõesti 22v toitma? Shocked

Sa ikkagi otsustasid lõppeks kiirenduse kasuks. Wink
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Esm Juuni 25, 2012 2:45    Teema: Vasta viitega

priitom kirjutas:
Päris kobe, aga kas sa hakkad seda siis tõesti 22v toitma? Shocked Wink


Muud varianti vist pole kui 22v Rolling Eyes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Laup Juuli 14, 2012 18:24    Teema: Vasta viitega

Turbiin küljes ja esimesed 4 crashi ka juba tehtud.
Tõukejõud ja kiirus on võimas. Pole veel lõppkiirust saanud proovida kuna kõik läheduses olevad platsid on liiga pisikesed! Liigub muru peal küngaste peal, ühesõnaga igalpool. Veerand gaasiga liigub umbes 40-50kmh. Kui tõstemootorit mitte käima panna siis liigub ikkagi. Kõik pöörded ja manöövrid on üliäkilised ja täpsed. Varsti proovin mingi video ka nikerdada kui masin selleks ajaks pilbasteks pole sõidetud Mad
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Püh Juuli 15, 2012 20:53    Teema: Vasta viitega

Väiksed videod http://www.youtube.com/watch?v=iQJwmJmMVPQ&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=SxGQ1043ntM&feature=youtu.be
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Üldine arutelu veesõidukitest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 5

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group