Mudelismifoorum Mudelismifoorum
forum.pistik.com
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

Hobbyking YEP seeria regu Features

 
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Mootorid, kütus, akud
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Oehh



Liitunud: 12 Juuli 2007
Postitusi: 1196
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Teis Sept 17, 2013 0:40    Teema: Hobbyking YEP seeria regu Features Vasta viitega

Sai prooviks tellitud üks TURNIGY YEP 18A regu.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewitem.asp?idproduct=37945&buddycode=BB8229F3-CEC4-48CC-9FF8-21A13C5DDAD3#wishlistresult


Kas keegi oskab lahti seletada mida kujutab endast
• Adjustable F3A brake.

ja siis veel selline lisa seade nagu
• Active free-wheeling circuit allows for unlimited "partial load" capability

Pakk tuleb tigu selgas ehk kuu lõpus kohale seega ise uut vidinat veel kommenteerida ei oska.
Plaan oli väiksel plaaneril 30A Plush välja vahetada 18A Plushiga
kuid kuna sellel uuel YEP regul oli hind sama mis Plushil aga samas palju muud huvitavat võimekust lisaks juures,
siis sai prooviks see tellitud.

Võrreldes Plushiga on sellel regul väidetavalt 4A Switshing BEC Smile

Lisaks pidavat ta ära tundma "maasse puurinud olukorra" ja mootori välja lülitama.
• Blocked rotation protection (senses a jammed motor and stops motor rotation)

Kui meeldima hakkab võtan ka 30A ja ProgCardi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
[J]



Liitunud: 28 Aug 2005
Postitusi: 2751
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Kolm Sept 18, 2013 19:06    Teema: Vasta viitega

YEP 45A lehel FILES all on seletusi:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__20690__Hobbyking_YEP_45A_2_6S_SBEC_Brushless_Speed_Controller.html
Tugev SBEC teeb regu perspektiivikaks F5J lennukitele kus tihti 6 digiservot peal ja isegi korraga käimas.
Tootja väidetakse olevat SUNRISE:
http://www.sunrisemodel.com/
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
[J]



Liitunud: 28 Aug 2005
Postitusi: 2751
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Okt 20, 2013 10:37    Teema: Vasta viitega

Oehh kirjutas:
Sai prooviks tellitud üks TURNIGY YEP 18A regu.

Nüüd vist juba käes?
Pildil justkui sama nagu 30 amprine, konde ja radikas vähe teisiti.
Äkki paistab läbi kesta väljakate mark Question
Kas gaasi lisades muutub vunk sujuvalt maksimumini, või on mingi astmelisus sees Question

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Oehh



Liitunud: 12 Juuli 2007
Postitusi: 1196
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Okt 20, 2013 13:28    Teema: Vasta viitega

Regu käes aga pole olnud mahti katsetada.
Pilt võib olla ka illustratiivne...
Kui 18A ja 30A pildid õiged siis ilmselt erinevus just väljakates.

Minu omal on mulle senitundmatu logo - A täht ringi sees.
Otsisin googlist paarilt lehelt kus logod rivis aga sellist ei leidnud.

Logo järel on number 4714
alumisel real BV9Z12

Teisel pool plaati on radika all veel 6tk.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Oehh



Liitunud: 12 Juuli 2007
Postitusi: 1196
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Okt 20, 2013 16:38    Teema: Vasta viitega

Regu tuleb ilma pistikuteta.
Leidsin katsetamiseks mingi "T" pistiku mis sobis mu wattmeetri külge. Mootori otsad said otse kokku joodetud.

Vaikimisi on käivitus kopterile seadistatud. Kui gaas põhja lükata siis täispööretele jõutakse alles ca 10sekundiga.

Sain kuidagi selle käivituse puldi abil max äkiliseks seadistatud.
Nüüd on käivitusmoment üsna äkiline, aga ma ei julge ilma usaldusväärse juhendita käivituse sedistust (ega ka muid parameetreid) rohkem näppida.

Kui mootori käima tõmbab (ca 2+ ampriga) siis edasi oli gaasi reguleerimine igati ilma astmeteta.
Samuti sai pöördeid sujuvalt ka allapoole käivitusmomenti reguleerida.

Proovisin ka mootori kinni pidurdada mingi 6...8 A koormuse pealt...
võttis mingi 1,5 sek enne kui mootori välja lülis ja piiksuma hakkas.
Peale sellist mootori kinnipoomist uuesti käima panna ei lasknud enne kui aku korraks tagant ära võtsin.

Katsetusteks kasutasin sellist mootorit:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__19036__Turnigy_Park450_Brushless_Outrunner_1200kv.html

ja propsiks oli:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__22445__Slow_Fly_Electric_Prop_9047R_SF_4_pc_Green_Right_Hand_Rotation_.html
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
[J]



Liitunud: 28 Aug 2005
Postitusi: 2751
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Okt 21, 2013 11:28    Teema: Vasta viitega

30 amprise pilti suurendades leiab ka sealt numbrit 4714. Äkki selline MOSFET:
http://www.vishay.com/docs/67942/si4714dy.pdf
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Oehh



Liitunud: 12 Juuli 2007
Postitusi: 1196
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Okt 21, 2013 18:05    Teema: Vasta viitega

Eks ta vist siis see ole.
Siirdetakistus max. 0.0135 Ohm.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Mootorid, kütus, akud Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group