Mudelismifoorum Mudelismifoorum
forum.pistik.com
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

RC Hõljuk MAX FORCE XRT-617
Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Üldine arutelu veesõidukitest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Teis Märts 27, 2012 10:56    Teema: RC Hõljuk MAX FORCE XRT-617 Vasta viitega

Kere pikkus-65cm.
Üldpikkus seeliku servadest-85cm.
Kere laius- 40cm.
Kere üldlaius seeliku servadest- 55cm.
Kõrgus (tõukejõu kanali tipust) 36cm
Kogukaal- u.1.6kg
Tõstemootor - 480 harjadega.
Tõukemootor - 4200kv brushless.
Tõukepropeller- 5,5x4,5
Tõstepropeller- 4,1x4,1
Roolilabad sünkroonis ja neid liigutab 1 servo.
Ehitusmaterjalidest on kasutusel balsa ja polüstrüeen plaat (finfoam) ning ripstop nailon.
Viimistlus on veel poolik.

Hetkel olen katsetanud ilma tõukemootorita, kuna akud ja esc pole veel kohale jõudnud. Tõstejõud on üllatavalt suur, panin hõljukile peale 2.4kg kaaluva laptopi ja se hõljus ilma probleemideta.
Asfaldil proovisin käega hoogu lükata ja ühe lükkega hõljus minust eemale umbes 70m. Veepeal tunneb ennast ka nagu kodus!
Hetkel arvan, et 50kmh asfaldil ei saa olema probleem.
Pildid:
Et suurust võrrelda panin kõrvale suure ananassi Very Happy








Viimati muutis seda varustaja (Püh Juuni 03, 2012 21:53). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis Märts 27, 2012 15:37    Teema: Vasta viitega

Ilus ehitus on!

Kandevõime kõlab kirjeldatu järgi ikka ulmeliselt, aga olen veendunud, et see nii ka on. Padja osas on õige lähenemine Smile
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Climatix



Liitunud: 16 Okt 2011
Postitusi: 286

PostitusPostitatud: Teis Märts 27, 2012 15:50    Teema: Vasta viitega

Vägev masin on , ootan juba huviga videot
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Teis Märts 27, 2012 19:48    Teema: Vasta viitega

Üks ülilühike videklipp asfaldil.
Hoog on lükatud käega Smile ei kujuta ettegi kui kiirelt see hakkab liikuma kui saan tõukemootori ka käima!
http://www.youtube.com/watch?v=n_frHtO4uZI&feature=youtu.be
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
TU.144



Liitunud: 1 Okt 2010
Postitusi: 174
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis Märts 27, 2012 21:09    Teema: Vasta viitega

Väga huvitav projekt! Smile

Kui vastupidav see ripstop nailon asfaldi peal sõites on kahh ?
Mis juhtub kui vee peal õhkpadja mootor seisma jätta ? Smile
Kas omast peast ehitasid või said kuskilt joonised ?

Ootan ka huviga uusi videosi ...
_________________

FOTOD JA VIDEOD NII TAEVAST KUI MAALT
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Teis Märts 27, 2012 21:29    Teema: Vasta viitega

Ripstop nailon on väga tugev vastupidav ja ülikerge (32g m2 kohta) kulumiskindel ja rebestuskindel!
Ehitasin 100% ise ja joonised tegin ka ise!
Kui veepeal seisma jätta siis ei juhtu midagi, jääb ujuma nagu paat ega vaju kuhugi. Kere on tehtud õhku jaotava ja suunava topeltpõhjaga, see välistab igasuguse uppumise ja vee ligipääsu alt elekrtoonikani!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj Märts 29, 2012 4:21    Teema: Vasta viitega

TU.144 kirjutas:
Väga huvitav projekt! Smile
Mis juhtub kui vee peal õhkpadja mootor seisma jätta ? Smile
Ootan ka huviga uusi videosi ...


Minu masinal küündib sellisel juhul vesi tõstemootori sisse, sest see asub üldisest tasapinnast allpool. Muud ei juhtu miskit.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Nelj Märts 29, 2012 4:37    Teema: Vasta viitega

priitom kirjutas:
TU.144 kirjutas:
Väga huvitav projekt! Smile
Mis juhtub kui vee peal õhkpadja mootor seisma jätta ? Smile
Ootan ka huviga uusi videosi ...


Minu masinal küündib sellisel juhul vesi tõstemootori sisse, sest see asub üldisest tasapinnast allpool. Muud ei juhtu miskit.


Sellevastu aitab õhku jaotav põhi, nagu minul on tehtud. Mul on aparaat nii kergetest ujuvatest materjalidest, et ei juhtu midagi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj Märts 29, 2012 16:28    Teema: Vasta viitega

varustaja kirjutas:
priitom kirjutas:
TU.144 kirjutas:
Väga huvitav projekt! Smile
Mis juhtub kui vee peal õhkpadja mootor seisma jätta ? Smile
Ootan ka huviga uusi videosi ...


Minu masinal küündib sellisel juhul vesi tõstemootori sisse, sest see asub üldisest tasapinnast allpool. Muud ei juhtu miskit.


Sellevastu aitab õhku jaotav põhi, nagu minul on tehtud. Mul on aparaat nii kergetest ujuvatest materjalidest, et ei juhtu midagi.


Ei, minu hõljukil on samuti õhukast olemas, aga see ei aita. Kui vee peal ilma õhuta seisma jätta, siis valgub kast aeglaselt vett täis ja kuna tegu on väga väikese masinaga, siis tungib vesi sinna kuhu vaja pole Rolling Eyes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Aredx



Liitunud: 1 Dets 2009
Postitusi: 390
Asukoht: Eesti

PostitusPostitatud: Kolm Mai 02, 2012 9:18    Teema: Vasta viitega

ehk saad tutvustada oma seadistusii. 2 esci? Kas tostemootor käivitub kohe
kui aku tehe paned?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Esm Mai 07, 2012 3:22    Teema: Vasta viitega

Aredx kirjutas:
ehk saad tutvustada oma seadistusii. 2 esci? Kas tostemootor käivitub kohe
kui aku tehe paned?

2 esc-d on jah ja tõstemootor ei käivitu kohe kui aku külge ühendan!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Laup Mai 26, 2012 21:27    Teema: Vasta viitega

Sain masinat proovida koos mõlema mootoriga umbes 30 sek. enne kui esc maha põles. Video tegemiseks jäi seda aega natuke väheks, kuid liigub ikka väga hästi. Tõukemootor tegi piisavalt tuult, isegi tühja õhkpadjaga juba sõitis. Hetkel vaja uus ESC ja uus mootor hankida siis saab asja kõigile lähemalt näidata.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh Mai 27, 2012 2:36    Teema: Vasta viitega

varustaja kirjutas:
Sain masinat proovida koos mõlema mootoriga umbes 30 sek. enne kui esc maha põles. Video tegemiseks jäi seda aega natuke väheks, kuid liigub ikka väga hästi. Tõukemootor tegi piisavalt tuult, isegi tühja õhkpadjaga juba sõitis. Hetkel vaja uus ESC ja uus mootor hankida siis saab asja kõigile lähemalt näidata.


Mismoodi sul õnnestus mõlemad korraga maha põletada? (mootor + esc)

Sa räägid ikka brushless tõukemootorist? Shocked
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ufo



Liitunud: 3 Jan 2011
Postitusi: 1164
Asukoht: Eesti

PostitusPostitatud: Püh Mai 27, 2012 3:22    Teema: Vasta viitega

priitom kirjutas:
varustaja kirjutas:
Sain masinat proovida koos mõlema mootoriga umbes 30 sek. enne kui esc maha põles. Video tegemiseks jäi seda aega natuke väheks, kuid liigub ikka väga hästi. Tõukemootor tegi piisavalt tuult, isegi tühja õhkpadjaga juba sõitis. Hetkel vaja uus ESC ja uus mootor hankida siis saab asja kõigile lähemalt näidata.


Mismoodi sul õnnestus mõlemad korraga maha põletada? (mootor + esc)

Sa räägid ikka brushless tõukemootorist? Shocked


See jah kuidagi kahtlane,et mõlemad korraga tavaliselt läheb esc ennem kui mootor või vastupidi . Shocked
_________________
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Püh Mai 27, 2012 8:45    Teema: Vasta viitega

Mootor läbi ei põlenud, aga selle laagrid ei pidanud sellisele vatile vastu. Mootori pöörlev osa jooksis mähise pealt maha ja üks laager lendas tükkideks. Siiani pole seda sisemist laagri võru võlli pealt kätte saanud. Priit tegu on jah selle harjadeta tõukemootoriga.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ufo



Liitunud: 3 Jan 2011
Postitusi: 1164
Asukoht: Eesti

PostitusPostitatud: Püh Mai 27, 2012 11:46    Teema: Vasta viitega

Ma ei kujuta ette kuidas see võimalik saab olla.
ma enda Harjadega mootorile antsin 30V 2tundi töötas midagi ei juhtunud.
Hmm paned uued laagrid ja peaks korras olema.(Laagri saad lüüjes välja aga mitte kasutada tervat asja kuna sisse pead sama moodi lööma .
NB! Kui paned laagri viltu pesasse lööd sisse siis on kohe kindlasti lager viltu ja rikkutud.
+ soovitaks ikka mootori laagreid õlitada kuna võivad ei tea mis ajal kokku joosta. Smile
_________________
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
ufo



Liitunud: 3 Jan 2011
Postitusi: 1164
Asukoht: Eesti

PostitusPostitatud: Püh Mai 27, 2012 11:54    Teema: Vasta viitega

varustaja kirjutas:
Mootor läbi ei põlenud, aga selle laagrid ei pidanud sellisele vatile vastu. Mootori pöörlev osa jooksis mähise pealt maha ja üks laager lendas tükkideks. Siiani pole seda sisemist laagri võru võlli pealt kätte saanud. Priit tegu on jah selle harjadeta tõukemootoriga.


Laagrile anna üks tugev löök või kolks ja kukkub välja : )
Ise tean kuna olen neid juba 5aastat vahetanud Wink
_________________
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh Mai 27, 2012 13:51    Teema: Vasta viitega

varustaja kirjutas:
Mootor läbi ei põlenud, aga selle laagrid ei pidanud sellisele vatile vastu. Mootori pöörlev osa jooksis mähise pealt maha ja üks laager lendas tükkideks. Siiani pole seda sisemist laagri võru võlli pealt kätte saanud. Priit tegu on jah selle harjadeta tõukemootoriga.


Müsteerium. Mis akut sa tolle mootori järel kasutasid? Ma ei taha kohe kuidagi uskuda, et mootor mingil moel defektiga oli.. Selline asi võib VIST juhtuda ainult siis, kui mõni stopperseib või lukustav kruvi jooksu paneb.

Üks variant võib olla see, et propeller oli selle mootori jaoks liiga väike ja nii toimus kiire ülekuumenemine. Tegelikult peaks sellne mootor ringi ajama ju 450-se kopteri rootoripead ja sel juhul on koormus päris suur. Eks targemad oskavad sõna sekka öelda.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Püh Mai 27, 2012 20:03    Teema: Vasta viitega

priitom kirjutas:
varustaja kirjutas:
Mootor läbi ei põlenud, aga selle laagrid ei pidanud sellisele vatile vastu. Mootori pöörlev osa jooksis mähise pealt maha ja üks laager lendas tükkideks. Siiani pole seda sisemist laagri võru võlli pealt kätte saanud. Priit tegu on jah selle harjadeta tõukemootoriga.


Müsteerium. Mis akut sa tolle mootori järel kasutasid? Ma ei taha kohe kuidagi uskuda, et mootor mingil moel defektiga oli.. Selline asi võib VIST juhtuda ainult siis, kui mõni stopperseib või lukustav kruvi jooksu paneb.

Üks variant võib olla see, et propeller oli selle mootori jaoks liiga väike ja nii toimus kiire ülekuumenemine. Tegelikult peaks sellne mootor ringi ajama ju 450-se kopteri rootoripead ja sel juhul on koormus päris suur. Eks targemad oskavad sõna sekka öelda.


Mootor üle ei kuumenenud, aku on 11.1v 3s lipo. Selllel mootoril ei olnud ühtegi stopper seibi ega stopper kruvi, mootor seisab ainult laagritega kinni mähise ümber. Mul on tõukav propeller seega surus propeller võlli nii, et laagrid jooksid võllil piisavalt palju pesast välja ja üks lendas molekulideks. Laagri sisemine rõngas on nagu keevitatud võlli külge ja see on mootori korpuse sees, seda ei löö kuidagi välja. Näpitsatega ja muude vidinatega juba proovitud
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh Mai 27, 2012 21:40    Teema: Vasta viitega

varustaja kirjutas:
priitom kirjutas:
varustaja kirjutas:
Mootor läbi ei põlenud, aga selle laagrid ei pidanud sellisele vatile vastu. Mootori pöörlev osa jooksis mähise pealt maha ja üks laager lendas tükkideks. Siiani pole seda sisemist laagri võru võlli pealt kätte saanud. Priit tegu on jah selle harjadeta tõukemootoriga.


Müsteerium. Mis akut sa tolle mootori järel kasutasid? Ma ei taha kohe kuidagi uskuda, et mootor mingil moel defektiga oli.. Selline asi võib VIST juhtuda ainult siis, kui mõni stopperseib või lukustav kruvi jooksu paneb.


Mootor üle ei kuumenenud, aku on 11.1v 3s lipo. Selllel mootoril ei olnud ühtegi stopper seibi ega stopper kruvi, mootor seisab ainult laagritega kinni mähise ümber. Mul on tõukav propeller seega surus propeller võlli nii, et laagrid jooksid võllil piisavalt palju pesast välja ja üks lendas molekulideks. Laagri sisemine rõngas on nagu keevitatud võlli külge ja see on mootori korpuse sees, seda ei löö kuidagi välja. Näpitsatega ja muude vidinatega juba proovitud


Mhmh, kõik on õige. Peabki nö "lahtiselt" seal olema. Ma ei oska kommenteerida.. arvasin siiani, et horisontaalses asendis masinate peal ei ole vahet, mis pidi outrunner asetseb. Lennukite peal ju kasutatakse samamoodi "pusher" tüüpi prop'e ja pole nagu kuulnud, et kellelgi pool mootorit minema oleks lennanud. Üks võimalus on kasutada inrunnerit, mis peaks antud olukorras pommikindel olema.

Stopperkruvide all pidasin silmas kuuskantkruvisid, mis tavaliselt võlli lukustavad, aga tollel vist neid pole, kui on välise kestaga üks.

Kumbatpidi sul mootor muidu masina peal oli? Kas võll oli suunaga ette- või tahapoole? Kui tegu oli pusher-tüüpi propelleriga, siis tegelikult ei oleks tohtinud sellist õnnetust juhtuda.

Üldiselt on kahju, et sa oma monstrumiga nii vähe sõita said. Confused
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh Mai 27, 2012 21:44    Teema: Vasta viitega

Vaatasin su pilte. Mootor on kinnitatud õigesti.

Siis jääb üle ainult propi kinnitus - kas see oli ikka piisavalt kõvasti kinni keeratud? Muudmoodi poleks saanud võll minema lennata..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Püh Mai 27, 2012 23:01    Teema: Vasta viitega

priitom kirjutas:
Vaatasin su pilte. Mootor on kinnitatud õigesti.

Siis jääb üle ainult propi kinnitus - kas see oli ikka piisavalt kõvasti kinni keeratud? Muudmoodi poleks saanud võll minema lennata..

Propi kinnituse kohta ei oska tagantjärele enam öelda, oli ikka päris kõvasti kinni mälu järgi! Tuleb teist tüüpi mootor vaadata sinna!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm Mai 28, 2012 0:57    Teema: Vasta viitega

Ma ise kasutan enda hõljuki peal kah outrunnerit ja pole siiani isegi väiksemaid märke näitand, et mootor tahaks poolduda.

Aga jah, kui sa juba uue mootori ostad, siis vaata mingi autodele mõeldud variant, inrunner, 2000-3000kv vahemikus. Siis pole kurve võttes uimane - jagub nii kiirust, kui kiirendust.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Esm Mai 28, 2012 9:54    Teema: Vasta viitega

priitom kirjutas:
Ma ise kasutan enda hõljuki peal kah outrunnerit ja pole siiani isegi väiksemaid märke näitand, et mootor tahaks poolduda.

Aga jah, kui sa juba uue mootori ostad, siis vaata mingi autodele mõeldud variant, inrunner, 2000-3000kv vahemikus. Siis pole kurve võttes uimane - jagub nii kiirust, kui kiirendust.


Miks see mootor oleks kurvides uimaseks jäänud? Ma tahaks ikka outrunnerit aga sellise kinnitusega, siis ei tohiks probleeme olla!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Esm Mai 28, 2012 12:54    Teema: Vasta viitega

Täna tegin tiigi peal proovika. Liigub ainult tuule jõul, tõukemootorit pole ja kaameramees polnud ka kõige osavam Very Happy

http://www.youtube.com/watch?v=bmtrL3tWGd0&feature=youtu.be
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm Mai 28, 2012 21:35    Teema: Vasta viitega

varustaja kirjutas:
priitom kirjutas:
Ma ise kasutan enda hõljuki peal kah outrunnerit ja pole siiani isegi väiksemaid märke näitand, et mootor tahaks poolduda.

Aga jah, kui sa juba uue mootori ostad, siis vaata mingi autodele mõeldud variant, inrunner, 2000-3000kv vahemikus. Siis pole kurve võttes uimane - jagub nii kiirust, kui kiirendust.


Miks see mootor oleks kurvides uimaseks jäänud? Ma tahaks ikka outrunnerit aga sellise kinnitusega, siis ei tohiks probleeme olla!


Vähem pöördeid ja rohkem jõudu. Ma arvan, et see on sinu masina peamine eesmärk, kui sa just kiirendusvõistlusi sellega tegema ei hakka. Kui siiski kiiruse peale väljas oled, siis vali 4000kv-d.

Kinnitused on outrunneritel ja inrunneritel üldjuhul 1:1 samad.

Osta kindlasti suurem propeller!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Esm Mai 28, 2012 22:43    Teema: Vasta viitega

priitom kirjutas:
varustaja kirjutas:
priitom kirjutas:
Ma ise kasutan enda hõljuki peal kah outrunnerit ja pole siiani isegi väiksemaid märke näitand, et mootor tahaks poolduda.

Aga jah, kui sa juba uue mootori ostad, siis vaata mingi autodele mõeldud variant, inrunner, 2000-3000kv vahemikus. Siis pole kurve võttes uimane - jagub nii kiirust, kui kiirendust.


Miks see mootor oleks kurvides uimaseks jäänud? Ma tahaks ikka outrunnerit aga sellise kinnitusega, siis ei tohiks probleeme olla!


Vähem pöördeid ja rohkem jõudu. Ma arvan, et see on sinu masina peamine eesmärk, kui sa just kiirendusvõistlusi sellega tegema ei hakka. Kui siiski kiiruse peale väljas oled, siis vali 4000kv-d.

Kinnitused on outrunneritel ja inrunneritel üldjuhul 1:1 samad.

Osta kindlasti suurem propeller!

Suurem propeller ei mahu ära praeguse seisuga ja ma olen ikka rohkem kiiruse peal väljas Wink
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Teis Mai 29, 2012 22:04    Teema: Vasta viitega

Tuleb uus värvilahendus ja paljud põlveotsas tehtud asjad peab ümber tegema! Võtsin hõljuki molekulideks ja juuni esimeses pooles läheb ehitamiseks ja värvimiseks + mõlemad mootorid tulevad uued (brushless) hetkel oli tõstemootor harjadega! Arvatavasti lõikan propellerite auke suuremaks, et saaks suuremad tuuletallajad ära mahutada. Hetke pilt hõljuki kerest
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
varustaja



Liitunud: 25 Veeb 2012
Postitusi: 479
Asukoht: Tiskre

PostitusPostitatud: Nelj Mai 31, 2012 18:12    Teema: Vasta viitega

Täna tellisin saksast uue tõstemootori (EDF komplekt)
Andmed: EDF / Impeller Set ADF64-28M - 4500kv - 651 W - 50A -740 g
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj Mai 31, 2012 23:26    Teema: Vasta viitega

varustaja kirjutas:
Täna tellisin saksast uue tõstemootori (EDF komplekt)
Andmed: EDF / Impeller Set ADF64-28M - 4500kv - 651 W - 50A -740 g


See neelab mõnuga akut, aga samas pole vaja täisgaasiga lasta puhuda. Kui kasutad kahte eraldi akut, siis pole hullu, aga kui kasutad terve masina jaoks ühte akut vea parajalt jämedad juhtmed ja kasuta 4mm kullatud bulleteid. Võib õrnalt üle koormata.
Kui kasutad väga räigeid akusid, siis ei tohiks probleeme tekkidagi, aga ma kahtlustan, et su aku(d) on max 35C-d?

Muidu on arukas lüke, kuigi video järgi vaadates ei ütleks, et õhust puudu jääb Smile

Mu enda masinal on kah kaheksa labaga fan, mis on mul ise komplekteeritud. Hetkel vajab välise kesta paigaldamist ja aega selle jaoks pole.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Üldine arutelu veesõidukitest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 5

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group