Mudelismifoorum Mudelismifoorum
forum.pistik.com
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

4.8 m/s

 
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Algajatele lennukitest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
renard



Liitunud: 12 Mai 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Püh Aug 18, 2013 15:56    Teema: 4.8 m/s Vasta viitega

Milles võib põhjus olla, kui lennuk vastu tuult lennates keerab nina taevasse?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
trebla



Liitunud: 29 Okt 2010
Postitusi: 1141
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Aug 18, 2013 19:38    Teema: Vasta viitega

Kui raskuskese on paigas ja mootori veojõu suund õige, saab põhjuseks olla näiteks õhuvoolu kiirusest tulenev suurenenud tõstejõud. Selle vastu aitab kõrgustüüri abil natuke nina allapoole keeramine Cool
_________________
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
renard



Liitunud: 12 Mai 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Esm Aug 19, 2013 10:18    Teema: Vasta viitega

Tasakaaluga niipalju sai, et kui käest viskasin siis maandus viis meetrit eemal ja ilusasti paraleelselt maapinnaga. Õhku tõustes tahtis kohe nina allatuult keerata ja kui vastutuult tagasi tulema hakkasin, siis tõmbas nina üles nii palju, et pidurdas hoo maha ja hakkas nina ees alla tulema.

Kõrgustüüri liigutamine enam ei päästnud ja tulemus oli kerge nina ees 20m pealt. Selline leiutis lennutamiseks: http://cl.ly/image/3A340Q0y2c0n
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
trebla



Liitunud: 29 Okt 2010
Postitusi: 1141
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Aug 19, 2013 12:32    Teema: Vasta viitega

Mida pikem on lennuki kere tiiva siruulatuse suhtes, seda parem pikistabiilsus. Sama asi ka kiilu pindala kohta. Sinu juttu lugedes tundub, et mootor võiks ka vähe võimsam olla või siis propp pole mootori jaoks sobiv. Kõrgustüüriga peaks sinu lennukiga suht hellalt ringi käima vist.
_________________
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
tikka



Liitunud: 31 Jan 2007
Postitusi: 891
Asukoht: Rakvere

PostitusPostitatud: Esm Aug 19, 2013 13:42    Teema: Vasta viitega

trebla kirjutas:
Mida pikem on lennuki kere tiiva siruulatuse suhtes, seda parem pikistabiilsus. Sama asi ka kiilu pindala kohta. Sinu juttu lugedes tundub, et mootor võiks ka vähe võimsam olla või siis propp pole mootori jaoks sobiv. Kõrgustüüriga peaks sinu lennukiga suht hellalt ringi käima vist.

Stabilisaatori suurem kaugus on parem pikistabiilsusele, aga kiilu pindala suurendamine võib hakata teatud punktist stabiilsust vähendama. Teooria kohta soovitan lugeda A. Abel ja E. Helme raamatut "Mudellend", mis on ka digitaalselt saadaval: http://www.coptercam.ee/mudellend/eesona.html. Võimsuse lisamine ei pruugi siin midagi aidata. Kui lennuk on tehtud mingi plaani järgi, siis tavaliselt märgitakse seal vajalikud mootorinurgad, lennukaal jne.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Algajatele lennukitest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group