Mudelismifoorum Mudelismifoorum
forum.pistik.com
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

GPSpiloot
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> UAV ja mudeliklass F8
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
tola555



Liitunud: 15 Märts 2007
Postitusi: 348

PostitusPostitatud: Kolm Mai 14, 2008 12:45    Teema: Vasta viitega

mis kood on? C? asm? C koodi uudistaks ise kah
Ma muidu ise plaanin kah autole taolist asja. Kohe lennukile ei saa ikka paigaldada, võib kalliks minna Razz Auto tuleb nendest juppidest: http://notsu.pri.ee/asd/index.php.html ja PIC asemel on mul AVR ja ARM(GPS on selle küljes ja ei saa teda lahti). Hetkel on plaan mitte osta servo kontrollerit vaid teha see ise.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
-Ilmar-



Liitunud: 8 Jan 2007
Postitusi: 367
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj Mai 15, 2008 15:42    Teema: Vasta viitega

Elou!

Olen enamuse ajast progenud assembleris, MPLAB. Seoses GPSpiloodiga hakkasin õppima MikroC keelt.
Enam ei saanud hakkama assembleris arvutuste tegemisega, rad, atan2. Ühesõnaga C. http://www.mikroe.com/en/compilers/mikroc/pic/
Teine asi mis hirmsasti hakkas meeldima on PicFlash2 http://www.mikroe.com/en/tools/picflashwicd/ Programmaator millel on riistvaraline debugimine Microchipi enda progejad maksavad oi oi...

Sihtpunkti arvutus:
Kood:
void GPS_Arvutus()    // hakkame arvutama
{
  if (gps_OK[0] == 'A'){
      // konverdime GPSi andmed Ddmm.mmmm -> dd.dddd
         // latitude  gps_LAT
      gps_LAT[9]=0x30;  // taastame
        afterDecimal[0] = gps_LAT[2];
         afterDecimal[1] = gps_LAT[3];
         afterDecimal[2] = gps_LAT[4];
         afterDecimal[3] = gps_LAT[5];
         afterDecimal[4] = gps_LAT[6];
         afterDecimal[5] = gps_LAT[7];
         afterDecimal[6] = gps_LAT[8];

   currentLat = (float)(atol(gps_LAT)/100) + atof(afterDecimal)/60;

       // konverdime GPSi andmed 0Ddmm.mmmm -> dd.dddd
         // longtidude gps_LONG
      gps_LONG[10]=0x30;  // taastame
         afterDecimal[0] = gps_LONG[2];
         afterDecimal[1] = gps_LONG[3];
         afterDecimal[2] = gps_LONG[4];
         afterDecimal[3] = gps_LONG[5];
         afterDecimal[4] = gps_LONG[6];
         afterDecimal[5] = gps_LONG[7];
         afterDecimal[6] = gps_LONG[8];

   currentLong = (float)(atol(gps_LONG)/100) + atof(afterDecimal)/60;

// hakkame arvutama suunda "bearing"
   LatTo_m   = 111377.60;
  LongTo_m = 59132.84;

   Lat = 0.0;
   Long = 0.0;
   angle = 0.0;
   Lat_m = 0.0;
   Long_m = 0.0;
   // current waypoint
//   currentWayptLat = 58.34663;
//  currentWayptLong = 25.61145;

    Lat = currentWayptLat - currentLat;
    Long = currentWayptLong - currentLong;

// Siin kontrollime kas on vaja vahetada sihtpunkti 1852*0,0003=0.54m
// 1 kaareminut ~1 meremiil (1852m)
// 0.0000040  +-0.0003   0.5m
// 0.000015   +-0.0006   1.1m
// Lat  0.000030   +-0.0017   3.1m
// Long 0.000060   +-0.0035   6.4m
// --------------------------------
// Lat  0.000070   +-0.0042   7.7m
// Long 0.000140   +-0.0080   14m
// --------------------------------
// Lat  0.000090   +-0.0053  9.8m
// Long 0.000180   +-0.0100 18.5m
   if((Lat<0.000070 && Lat>-0.000070) && (Long<0.000140 && Long>-0.000140)) {
         SDrida++;
         EEprom_Write(0, SDrida);   // salvestame mällu uue sihtkoha punkti aadressi
      if (SDrida == 99) SDflag = 1; // edaspidi enam kaardilt ei loe
       SihtpunktFailist();          // loeme uue sihtpunkti failist
    Lat = currentWayptLat - currentLat;
    Long = currentWayptLong - currentLong;
    Lcd_Out(1, 1, "Sp");          // Print text at LCD
    }
        Lat_m = Lat * LatTo_m;
    Long_m = Long * LongTo_m;

  rad = atan2(long_m, lat_m);
  angle = 180 * rad / 3.14;

  if ((Lat > 0) && (Long < 0))  // kas on neljandas veerandis?
   angle = 360 + angle;
   else
  if ((Lat < 0) && (Long < 0)) // kas on kolmandas veerandis?
   angle = 180 + angle + 180;
   else;
      FloatToStr(angle, bearing);

  bearing[5]=0;                            // märgime teksti lõpu muidu LCD kirjutab jura
  Lcd_Out(2, 16, bearing);         // Print text at LCD
  }
  else
  Lcd_Out(2, 16, "---.-");         // ei lubatud arvutada...
}


Praeguse seisuga:
prose: PIC18F2520
kell: 11Mhz
Kasutatud mälu: 78%

Parimat soovides,
-Ilmar-
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
-Ilmar-



Liitunud: 8 Jan 2007
Postitusi: 367
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm Juuni 02, 2008 10:15    Teema: Vasta viitega

Elou!



Tegin uue plaadi, ilma ekraanita, kaal 40g.
2 potekat - rooliservo käik ja keskpunkt.
nupp - sihtpunkti nullimiseks.

Hetkel kasutuses autopiloodi lülituse sisend ja rool. Kasutan mux lülitust, kas rooli keerab autopiloot või saan puldist ise juhtida.

auto - katsetamata.
UHU - katsetamata.

Parimat soovides,
-Ilmar-
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
tola555



Liitunud: 15 Märts 2007
Postitusi: 348

PostitusPostitatud: Esm Juuni 02, 2008 11:07    Teema: Vasta viitega

mis see 16 jalaga kiip on? max232 ?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
AndrusT



Liitunud: 5 Märts 2007
Postitusi: 537
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Juuni 02, 2008 11:09    Teema: Vasta viitega

ohh, lahe, ajab endal ka uuesti isu peale.
Vaatan, et vormistus läheneb jõudsalt tehase toodangule.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
-Ilmar-



Liitunud: 8 Jan 2007
Postitusi: 367
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm Juuni 02, 2008 11:16    Teema: Vasta viitega

Elou!

Kasutatud prussakad Smile

prose: PIC18F2523 - sellel on 12bit ADC
mux/switch: MAX4053
GPSiga ühendus kahe transiga. GPS on TTL väljundiga, andmeleht väitis et 2.8V TTL. Arvasin et PIC võib valesti aru saada, panin 2 trantsi.
Kõrguse hoidmiseks on mul eraldatud üks analoog sisend 12bit ja üks mux kanal. Kõrguse hoidmine lahendamata.

Parimat soovides,
-Ilmar-
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
[J]



Liitunud: 28 Aug 2005
Postitusi: 2735
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Juuni 02, 2008 14:12    Teema: Vasta viitega

Kas seda saaks panna platsi kohal lõpmatut ringi lendama. Trajektoori täpsus pole oluline. Kõrgust peaks gaasi abil hoidma.
Saaks kestvusrekordit näiteks teha!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
-Ilmar-



Liitunud: 8 Jan 2007
Postitusi: 367
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm Juuni 02, 2008 15:32    Teema: Vasta viitega

Elou!

Hetkel tegingi nii, et sihtpunkte saab lisada kuni 99tk. Võib ka panna ainult 2 punkti ja kui GPS jõuab punkti-B suundub punkti-A. Niimodi kuni aku tühi Smile
Autoga katsetasin jalka platsil A-B ja sõitis kuni aku tühi Razz
Kui punkte on rohkem siis peab arvestama et jõuaks ringiga tagasi, muidu paneb otse tagasi Smile

Lahe oli vaadata, pulti ei puutu, panin puldi käest ja auto muutkui pendeldas edasi-tagasi Smile

Parimat soovides,
-ilmar-
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
[J]



Liitunud: 28 Aug 2005
Postitusi: 2735
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Juuni 02, 2008 16:13    Teema: Vasta viitega

Sub-class : F8 Open (Aeroplane, Electric motor S (rechargeable sources of current))

N°914: Duration : 31 min 12 sec

Date of flight: 03/05/2008
Modeller: Gary B. FOGEL (USA)
Crew: Lindsey CHEW (USA)
Course/place: California Valley, CA (USA)

USA asemele saaks Estonia kirja kui ...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mart63



Liitunud: 24 Juuli 2006
Postitusi: 2507
Asukoht: Tallinn,Mustamäe

PostitusPostitatud: Esm Juuni 02, 2008 16:36    Teema: Vasta viitega

Pool tundi!?
See on ju kui kiviga visata, kui elektroonika on kindel.
_________________
Mudelite galerii
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
-Ilmar-



Liitunud: 8 Jan 2007
Postitusi: 367
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm Juuni 09, 2008 9:35    Teema: Vasta viitega

Elou!

Ma olen kah nüüd hädas....
Uus plaat, auto sama.
Tegin ühe katse jalka platsil, muru sees, kõik OK. Kuna auto murus väga ei taha roomata(kui siis alguses, kui aku täis), otsustasin teha katse kooli parklas. Täisaku, sihtpunkt AB, ma muidugi ei lugenud kordasid, mitu korda ta sihtpunkte läbis aga toimis OK.
Kuid ühel hetkel hakkas autopilooti ise maha võtma ja natukese ajapärast pani tagasi. Hea küll, võtsin piloodi puldist maha, auto jäi seisma. Nimelt on mul PICi sisse lülitatud "vahikoer" kui PIC 4sek. jooksul koera kuuti ei kamanda, teeb koer PICile reseti. Nii tunduski, peale reseti oli piloot maas ja kuna pult oli piloodil lülis uuesti auto sõidule.
Ja üllatus üllatus, kui kodus SD mälukaarti vaatasin siis seal oli pudru ja kapsad, miski suutis failid ära rikkuda, aitas vaid format.
Ise katlustan pooltühja akut, nimelt kui tegin uue katse pooliku akuga siis kolmandal ringil tekkis viga kohe uuesti...

Samas kui PIC sai toite seinakuubikust ja tegin nii, et ta vahetakse kogu aeg sihtpunkti ja vehiks servoga, puudus vaid auto, siis 3tunni jooksul ei juhtunud midagi....

Kas kasutaks eraldi toidet, auto/lennuki peal?

Parimat soovides,
-Ilmar-
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
AndresO



Liitunud: 12 Veeb 2007
Postitusi: 146
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Juuni 09, 2008 9:42    Teema: Vasta viitega

Ehk tekitab auto(mootor) häireid, mis teatud madalama akupinge juures võivad paremini mõjule pääseda. Eraldi toide ei pruugi siis ka aidata.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
[J]



Liitunud: 28 Aug 2005
Postitusi: 2735
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Juuni 09, 2008 9:58    Teema: Vasta viitega

Lennukil on tavaliselt vähemalt 3 LiPo-t, siis 12V ja sellest teeb stabilisaator vastuvõtjale ka 5V. Nii madalale justkui langeda ei saa, et 5V jaoks ei jätku, sest 9V peal lülitatakse juba veomootor välja (2 LiPo korral 6V peal).
Mingid sellist tüüpi stabilisaatorid veaks ikka välja kui ESC omast ei piisa?
http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=2160
http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=112
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
-Ilmar-



Liitunud: 8 Jan 2007
Postitusi: 367
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm Juuni 09, 2008 10:24    Teema: Vasta viitega

Elou!

Minul on praegu autol 7805 pinge regu mis teeb 12V>5V. Mootori jaoks pole ESC vaid lülitan releega mootorile täismatsu peale.

-Ilmar-
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
tola555



Liitunud: 15 Märts 2007
Postitusi: 348

PostitusPostitatud: Esm Juuni 09, 2008 10:30    Teema: Vasta viitega

ehk piisab esialgu paarist kondekast
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
[J]



Liitunud: 28 Aug 2005
Postitusi: 2735
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Juuni 09, 2008 10:35    Teema: Vasta viitega

... ja feriitrõngast?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
-Ilmar-



Liitunud: 8 Jan 2007
Postitusi: 367
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm Juuni 09, 2008 10:39    Teema: Vasta viitega

Elou!

ferriit on ja elektrolüüdid 470uF,100uF ja on ka 100n konded.

-Ilmar-
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
[J]



Liitunud: 28 Aug 2005
Postitusi: 2735
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Juuni 09, 2008 11:12    Teema: Vasta viitega

Kui ikka toitest sõltub, võiks minna üle UBEC-le. 7805-ga ei saagi peaaegu võrrelda.

Over current and over heat protection.
Switching frequency 300khz.
Chip Efficiency is 92%. This UBEC utilises switching technology to gain a much higher efficiency than liniar BEC. Which means less heat and longer battery life.
The UBEC is equiped with a noise reduction alloy housing to reduce noise even further.
Incorrect polarity safety feature ensures the UBEC will not be destroyed should the battery be connected incorrectly.
jne.


Viimati muutis seda [J] (Esm Juuni 09, 2008 11:20). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
-Ilmar-



Liitunud: 8 Jan 2007
Postitusi: 367
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm Juuni 09, 2008 11:20    Teema: Vasta viitega

Elou!

Kas ma teen õigesti, kui kasutaks katseks:
Lipo 7.4V 1500mA ja ESC PICO8 on küll lennuki oma.
Kui auto mootori kinni poon siis üle 2ampri ei lähe. PICO8 peaks ellu jääma.
Et kasutan PICO8 - BEC saan 5V ja teen uue katse?

Ma tõesti ei tea, millest probleem tekib, kas soft, või toide. Samas laua peal ei oska seda esile kah kutsuda...

Muud mul pole,
-Ilmar-
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
[J]



Liitunud: 28 Aug 2005
Postitusi: 2735
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Juuni 09, 2008 11:25    Teema: Vasta viitega

See on 8A mootorile?
Peaks ju varuga jätkuma.
Ennem ei kõlba LiPo kui äkki 1C vooluga. Tavaliselt on aga vähemalt 5C ikka.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
pipercub



Liitunud: 13 Dets 2006
Postitusi: 516
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm Juuni 09, 2008 11:42    Teema: Vasta viitega

1A vooluga peab 7805 tüüpi pingeregulaatori sisendpinge olema ~7V, 100mA puhul 6,8V. Mudelite mootorite regulaatorites kasutatakse madala pingelanguga ehk LDO(Low Drop-Out) kive. Pingelanguga 0,25 - 0,8V.
LM1117, LM2940, LM2941, L4940, L4941.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
-Ilmar-



Liitunud: 8 Jan 2007
Postitusi: 367
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm Juuni 09, 2008 23:34    Teema: Vasta viitega

Elou!

Uus katse, Lipo 7.4V 1500mA, ESC PICO8, auto sama, koht sama, kus jukerdas.
Juba lennukilähedasem katse Smile Auto kiirust hoidsin puldist, kui auto oli käsijuhtimisel sain autot ise juhtida, nupust käis autopiloot.
Kaks sihtpunkti AB vahemaa ~46m.
Punkti A läbis üle 20x edasi ei lugenud, GPS log näitab täpsemalt kordasid aga aeg oli ligi/üle 50min. Smile
Mälukaarti käkki ei keeranud akut tühjaks ka ei sõitnud jäi 7.5V.

Katse üliedukas!!!
Järgmine oleks lennukatse???

Parimat soovides,
-Ilmar-
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
[J]



Liitunud: 28 Aug 2005
Postitusi: 2735
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Teis Juuli 08, 2008 13:36    Teema: Vasta viitega

Kõrgust saab hoida uuemate GPS-vastuvõtjatega piisava täpsusega ja hakkama saab ilmselt ilma rõhuanduriteta ja tülika analoogvõimendita:
http://diydrones.com/profiles/blog/show?id=705844%3ABlogPost%3A39771
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
-Ilmar-



Liitunud: 8 Jan 2007
Postitusi: 367
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj Juuli 10, 2008 17:11    Teema: Vasta viitega

Elou!

Tänan lingi eest...

Kahjuks pole veel enda pilooti lennukile saanud, õigemini lennukile sain, mahub väga ilusasti ja tüürib kah aga lennukiga pole lennanud.

Mul on ka see SiRF III-based EM406.
Seoses selle GPS'i ja kõrgusega, tegin kiiresti ühe katse.
Lisasin programmi $GPGGA lugemise, mis sisaldab kõrgust merepinnast.

PIC salvestas iga 5sek järgi kõrgust ja mina käisin katuseidmööda...

Tulemus on selline:
http://www.hot.ee/wzoft/GPSpiloot/GPSLOG01_katusel.xls

Katusel oli III erinevat kõrgust + lõpuks maapinnal.
See kus ma kirjutasin I,II,III kõrgus see on see hetk kui ma vaatasin oma kella. Vaadata tuleks sellest ajast edasi, vahetult enne võis olla mööda redelit ronimine.

III ja maapinna vahel on suur kukkumine, seal ma ei hüpanud vaid lülitasin seadme välja ja ronisin alla... Smile

Parimat soovides,
-Ilmar-
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
[J]



Liitunud: 28 Aug 2005
Postitusi: 2735
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Nelj Juuli 10, 2008 18:45    Teema: Vasta viitega

See peaks ju kõrguse hoidmiseks piisama küll ???
Käsitsi silma järgi kõrgust hoides mingi 100 m kõrgusel kõigub kindlasti palju rohkem kui +/- 5 meetrit, sest pea kohal silmaga kõrgust hinnata on raske.
Mina üritaks gaasi sealt kaudu muuta ja +/- 20 m lennus pole umbes 100 m kõrgusel justkui probleem.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
-Ilmar-



Liitunud: 8 Jan 2007
Postitusi: 367
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup Juuli 12, 2008 22:42    Teema: Vasta viitega

Elou!

Käisin GPSpilooti katsetamas...

1. Tuleb tõdeda, mina UHU lennukit lennutada ei oska...
2. Lisaks lendan maakerale liiga lähedal...



Imelikul kombel on tiivad ikka veel terved Smile

GPS ise jäi ellu, pilooti pole veel katsetanud. SD mälukaart ei jää enam kinni Smile



Mõned juhtmed katki... Lipo pistikust tuli juhe lahti... Lipo ise muljuda ei saanud.

SD mälukaart jäi terveks(must kast) Lennata sain alla minuti...
GPSlogi järgi lasin lennukil tõusta vaid 47,1m kõrgusele, oma viga...



Imelik on see, et langemist pole üldse näha, kas see ei jäänud 5sek. sisse Smile või sai GPSpiloot matsust ja mäluka Razz
Takkajärgi arvan, et juhtus nii - lasin lennuki üles, jätsin muidugi sihtpunkti seljataha. Nii kui piloodile lülitasin, keeras lennuk järsult otsa ringi, kiirus sai otsa, hakkas nina ees kukkuma...
Võtsin piloodilt maha ja üritasin viga parandada aga tuli ikka vastu maad Sad

Liiga lähedal maakerale ei tohi lennata...
Ma ei tea miks ma kiirustasin...

Hea on see, et kõrguse mõõtmiseks kõlbab GPS vägahästi...

Edasi lendan LAMA V4'ga, seda pole ma ära lõhkunud Razz

Väga kahju,
-Ilmar-


Viimati muutis seda -Ilmar- (Laup Juuli 12, 2008 23:02). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
vallojoe



Liitunud: 8 Aug 2006
Postitusi: 501
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

PostitusPostitatud: Laup Juuli 12, 2008 22:52    Teema: Vasta viitega

Karta on, et datat ei jõutud korrektselt lõpuni kardie kirjutada, enne kui toide katkes.
Kurb, et nii kehvalt läks. Sad
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
mart63



Liitunud: 24 Juuli 2006
Postitusi: 2507
Asukoht: Tallinn,Mustamäe

PostitusPostitatud: Laup Juuli 12, 2008 22:55    Teema: Vasta viitega

Pane kogu kupatus vigurlennukile ning õpeta ta ideaalset f3a kava lendama. Very Happy Very Happy
_________________
Mudelite galerii
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
-Ilmar-



Liitunud: 8 Jan 2007
Postitusi: 367
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh Juuli 13, 2008 11:55    Teema: Vasta viitega

Elou!

Annan teada, et lennukiga on kõik korras, sai jälle väheke kuuma liimi kere vahele. GPSpiloot jäi ka ellu, ainuke häda, SD kaardipesa ei hoia enam mälukaarti kinni...
Millal ma nüüd jälle proovida julgen... Kuidagi hellaks on teinud need matsud.
Äkki soovitate midagi kergemat harjutamiseks Smile
Tegelikult on see viga, vähese harjutamise viga...

GPSpiloot tahaks proovimist aga näed ei saa maast lahti Sad

-Ilmar-
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
pipercub



Liitunud: 13 Dets 2006
Postitusi: 516
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh Juuli 13, 2008 14:06    Teema: Vasta viitega

Lennuk tundub pildil olevat originaalmootoriga. Kui panna kergem ja võimsam brushless-süsteem, läheb ka piloteerimine tüki maad libedamalt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> UAV ja mudeliklass F8 Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Lehekülg 3, lehekülgi kokku 4

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group