Mudelismifoorum Mudelismifoorum
forum.pistik.com
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

ESC vahetus ja mootori probleem

 
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Helikopterid (F3C, F5C)
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
geen



Liitunud: 2 Juuni 2013
Postitusi: 3

PostitusPostitatud: Teis Juuni 11, 2013 8:36    Teema: ESC vahetus ja mootori probleem Vasta viitega

Sai eSky Belt CPXil vahetatud ESC Hobbywing pentium 40A vastu. Kuna sai seda esmakordselt tehtud siis jäi esialgu regu kalibreerimata, mille tulemusena õnnesus mootorist 2 korda kerget suitsuvinet kätte saada, kuna mootor ei läinud pöördesse ja hakkas kohapeal tõmblema.

Peale kalibreerimist asi toimib, kuid mootori pöörded ei ole enam endised. Kopter tõuseb küll õhku, kuid puudub teravus ja jõud. Kas nüüd siis õnnestus ikkagi mootorile viga teha või on probleem ESCs või kuskilt mõned asjad sättimata?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
särts



Liitunud: 8 Nov 2008
Postitusi: 657

PostitusPostitatud: Teis Juuni 11, 2013 9:58    Teema: Mootor Vasta viitega

Hei!Kui mootorist juba suitsu tuli,kuitahes vähe siis suht kindel et mähises lühiskeerud.Aja küsimus millal väljub viimane tööks vajalik suits+võimalus et ka regu lahkub koos mootoriga on suht suur.Samas ei saa aru kuidas regu settingud saavad mootori tõmblema panna.Selline tunne et regul oli vigane transike sees ja anidis saba,ehk siis ei sega enam töötamist.Võimalus ka et mingi tinatilk plaadil mis ära sulas.Igaksjuhuks oleks vast mõistlik regul termo maha katkuda ja soolikad üle vaadata.Kontrollida odavam kui kopterit lappida.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
geen



Liitunud: 2 Juuni 2013
Postitusi: 3

PostitusPostitatud: Nelj Juuni 13, 2013 21:29    Teema: Vasta viitega

Kuna regu oli kalibreerimata, siis mingil kummalisel põhjusel see nii oli. Mootor läks suht kuumaks ka. Kalibreerimiseks tuli lihtsalt puldil gaas peale panna, kopterile vool taha ja puldikang alla tõmmata.

Ühesõnaga, vaja uut mootorit?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
särts



Liitunud: 8 Nov 2008
Postitusi: 657

PostitusPostitatud: Reede Juuni 14, 2013 2:08    Teema: Mootor Vasta viitega

Hea oleks wattmeetriga mootori/regu koplekt üle käia ja ossiga faase piiluda.Näeks mis sees toimub.Ehk mõni tuttav ligemalt aitaks kui endal võimalus puudub?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Helikopterid (F3C, F5C) Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group