Mudelismifoorum Mudelismifoorum
forum.pistik.com
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

Wookong H autopiloot

 
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> UAV ja mudeliklass F8
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
stnabaum



Liitunud: 4 Okt 2009
Postitusi: 50

PostitusPostitatud: Laup Sept 22, 2012 22:56    Teema: Wookong H autopiloot Vasta viitega

Kas kellelgi on kogemusi Wookong H autopiloodiga?Probleem seisneb selles,et ma olen jännis tema häälestamisega.Algselt kui ma ta soetasin ja 600 nitrohelika peale panin,siis toimis kõik ideaalselt.Sain oma üle kümne lennu teha,kuni tuli crashh!Nimelt purunes siduri laager starteri muhvi alt ja kopter tuli hea matsuga alla.Ok olles positiivne inimene parandasin kõik ära.aga normaalselt lendu kopterit ei saa.Juba olen katsete käigus lõhkunud kahed jalased ja labad.Niipalju siis ajaloost,nüüd selgitan autopiloodi probleemi lähemalt.Algselt,enne kukkumist kui lülitasin süsteemi autopiloodi reziimi ja liigutasin gaasi kangi ülespoole.siis muutus pitch sujuvalt +5 kraadini,mootori pöördeid lisades üle viie kraadi labanurgad ei tõusnud,seega eeldan,et paigalt tõus ja hõljutamine toimus põhiliselt mootori pöörete kaudu
(manuaal reziimis toimib kõik nagu tavaliselt--muutes pöörete arvu muutub proportsionaalselt ka labade nurk)Aga nüüd peale kukkumist muutub autopiloodi reziimis labade nurk imelikult,ehk liigutades gaasi nollist veerandi peale muutub nurk väga vähe,jõudes poole peale liigub nurk sujuvalt masimaalseks ehk siis 15 kraadi peale.kopteri käitumine näeb välja selliselt:tõstes vaikselt pöördeid,kargab kopter järsku üles,ehk siis sujuvat tõusmist pole,pole ka sujuvat laskumist.Ehk suudab keegi aidata?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
MihkelP



Liitunud: 6 Mai 2009
Postitusi: 384
Asukoht: Mustamäe/Saue

PostitusPostitatud: Laup Sept 22, 2012 23:12    Teema: Vasta viitega

Wookongi kogemust mul küll pole aga elektrooniku kogemus ütleb, et tuleb asi lahti võtta ja otsida matsu tagajärgi.
Aga kas pärast matsu manuaalreziim toimib samamoodi nagu enne või on seal ka midagi muutunud?
_________________
Outrage 550 CF PRO
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
stnabaum



Liitunud: 4 Okt 2009
Postitusi: 50

PostitusPostitatud: Laup Sept 22, 2012 23:26    Teema: Vasta viitega

Manuaal töötab korralikult,samuti läbib kõik testid softi kaudu korralikult
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
MihkelP



Liitunud: 6 Mai 2009
Postitusi: 384
Asukoht: Mustamäe/Saue

PostitusPostitatud: Laup Sept 22, 2012 23:35    Teema: Vasta viitega

Tuleks siis ikkagi "karule kõhtu" vaadata.
_________________
Outrage 550 CF PRO
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
stnabaum



Liitunud: 4 Okt 2009
Postitusi: 50

PostitusPostitatud: Laup Sept 22, 2012 23:45    Teema: Vasta viitega

autopiloot koosneb kolmest osast 1.autopiloot 2.IMU 3. GPS
IMU ma võtsin lahti ,seal oli kõik korras pealiskaudsel vaatlusel.IMU sisaldab gürosid.GPS lagti võtta ei saa(vist)ja arvatavasti tama ei puutu asjasse.Jääb üle autopiloot.Ma homme proovin softis veel midagi muuta ja kui see ei aita peab autopiloodi lahti tegema.Kahju,et Kristjanit kodumaal pole--tuleb alles oktoobris.Tema selle süsteemiga rohkem tuttav
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
trebla



Liitunud: 29 Okt 2010
Postitusi: 1141
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Sept 23, 2012 14:09    Teema: Vasta viitega

Kas sul selle stabilisaatori kofiguratsioonifaili alles pole arvutis? Saab äkki reseti teha ja uuesti peale kirjutada.
_________________
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
felch



Liitunud: 22 Apr 2009
Postitusi: 1462
Asukoht: Tallinn, Nõmme

PostitusPostitatud: Esm Sept 24, 2012 13:22    Teema: Vasta viitega

Kui soovitatud ümberkonfimine ei aita, tasuks uurida plaati ja kivide jooteid lähemalt - luubiga. Mõni võib lahti olla. Näiteks IMU-s miskit.
Kas testmise softi ei ole? See ütleks kohe, kas mõni andur valetab või ei vasta.
_________________
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
stnabaum



Liitunud: 4 Okt 2009
Postitusi: 50

PostitusPostitatud: Esm Sept 24, 2012 17:14    Teema: Vasta viitega

Tänan nõuannete eest.Viga oligi softis,proovisin muuta testprogrammis üles-alla liikumise suunda ja korda läks.Hakkas tõusma sujuvalt ATTI reziimis,kuigi vahepeal tuli vibra sisse(pöörded tõusid kuid maast lahti ei tõusnud),seejärel andsin tal rahuneda ehk siis otsisin stabiilsed pöörded ja veerand gaasi juures hakkaski tõusma.Nüüd peab võllid väljavahetama--on ju kaks korda labadega maad kündnud katsetuste ajal.Loodan ta korda saada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> UAV ja mudeliklass F8 Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group